Správa identifikačního prostředku

U svého identifikačního prostředku Jméno, heslo a SMS můžete provádět jeho základní správu. Tuto správu můžeme rozdělit na tři základní části. Jednotlivé části a jejich obsah Vám přiblíží popisy pod následujícími odkazy:

Správa údajů Vám umožní změnu telefonního čísla nebo e-mailové adresy. Změna hesla, respektive reset hesla Vám nabídne možnost zadání nového hesla, respektive získání dočasného hesla v případě jeho ztráty či zapomenutí a následně zadání nového hesla. Bezpečnostní otázku a odpověď na ni si můžete taktéž po svém přihlášení změnit. Odpověď na Vámi zvolenou bezpečnostní otázku po Vás bude vyžadována v případě, kdy budete potřebovat provést reset zapomenutého hesla.

Pro přístup ke změně hesla a změně bezpečnostní otázky a odpovědi musíte být přihlášeni na portál národního bodu prostřednictvím Jména, hesla a SMS anebo mít Jméno, heslo a SMS registrované a přihlásit se prostřednictvím identifikačního prostředku s nejvyšší úrovní záruky (např. eObčanka).